05 octobre 2018

Keramiekmarkt Dordrecht

Lieve allemaal!
Soms wil je net even iets teveel...
Helaas ben ik niet aanwezig op de keramiekmarkt in Dordrecht aanstaande zondag.
Ik had me zo ontzettend verheugd op deze dag om mijn werk nu eens in het echt in Nederland te laten zien (in plaats van op internet), familie, vrienden en oude bekenden weer te ontmoeten en/maar ook nieuwe ontmoetingen....
Het laatste half jaar is zo ongelooflijk hectisch geweest dat mijn lijf nu "stop" zegt en dit keer moet ik echt letterlijk naar mijn hart  luisteren (en niet naar mijn hoofd die van geen ophouden weet...)
Ik wens iedereen, bezoekers en collega-keramisten een fijne markt toe. Maak er een gezellige dag van !!
Ik hoop dat ik volgend jaar echt van de partij ben!!
Heel veel liefs,
Ilze x

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire